Execon
think.make.go!
Szczegóły Projektu
Execon to skuteczni konsultanci z sektora IT. Wyznają zasadę, że wartość dostarczanych rozwiązań wynika z umiejętnego doboru i użycia technologii. Dlatego tak duży nacisk kładą na zrozumienie potrzeb Klientów, aby aby następnie przełożyć je na wdrażane rozwiązania.
My wierzymy w podobne standardy w kontekście budowania tożsamości brandu. Odzwierciedlenie prawdziwego DNA marki w logotypie wymaga doboru odpowiednich środków stylistycznych, a etap projektowania muszą poprzedzać rozmowy z klientem. Execon poprosił nas o odświeżenie ich ówczesnej identyfikacji. Po kilku spotkaniach wiedzieliśmy, że należy pójść krok dalej.
Client: Execon
Year: 2015
Role: Identification, Branding, UX, Design, Webdesign
Nowoczesny logotyp
Nowy logotyp jest dyskretny, prosty i pewny siebie. Charakterystyczny kształt glifu ‚x’ podkreśla nowoczesność i dynamikę i wraz z końcową kropką tworzy unikalny rytm znaku. Całość systemu dopełnia Inconsolata — font typu monospaced przeznaczony głównie do wyświetlania kodu w konsoli programistycznej. I na koniec, nowy znak idealnie wpisuję się w motto Execon — Think. Make. Go!