Slow Branding
Komunikacja dla slow biznesu

Szczegóły Projektu
Slow Branding to pierwsza w Polsce agencja komunikacyjna skierowana do slow biznesu. Agnieszka, założycielka Slow Branding uważa, że tylko spójny i prawdziwy przekaz może przekonać nowych odbiorców do Twojej marki. Ceni sobie uczciwość i szczerość we współpracy. Firma dba o całościowy wizerunek swoich klientów przykładając duża uwagę do szczegółów.
Utożsamiamy się z tymi wartościami, dlatego z przyjemnością zajęliśmy się identyfikacją agencji Slow Branding. Zaprojektowany logotyp Slow Branding składa się z dwóch integralnych części. Łączymy tutaj customowy krój typu handwritten, który idealnie odpowiada idei „slow” z mocnym, bezszeryfowym krojem osadzonym w klasycznym nurcie brandingu. Całość uzupełniają elementy florystyczne.
Client: Slow Branding
Year: 2017
Role: Logo, Brand identity UX/UI, Design, Webdesign
View online: www.slowbranding.pl
















Fotograf: Grzegorz Żygadło